Salam Perkenalan..

Wednesday, December 31, 2008

Hari ini aku tergerak hati nak wat blog sendiri...xtau nape...maybe melalui blog ini aku bole luahkan segala-galanye..entahla...harap-harapnye gitu..
Macam mana aku tau pasal blog???dh lama tau tapi tak pernahnye aku ada keinginan untuk aku memiliki blog sendiri...selalunye aku baca blog orang je..
aku sendiri x pasti bagaimana setianya aku pada blog nie..kalo selalu update tu kira setia la kot..
tapi aku try untuk at least bukak blog nie bila aku ada kelapangan...InsyaAllah...
Pe2pun aku ucapkan salam perkenalan...maksudnye secara rasminye aku dh join group bloggers...selamat datang kepada aku....hehehe...

3 komen:

z a z a a f f e n d i said...

awat tak bagitau cek ade blog sendiri ni..rahsia ye..ngehngehngeh..

Zaiffrazlia's Mom said...

bukan xnak expose...tapi segan la blog x secanggih awak tue...hehehe

z a z a a f f e n d i said...

ala..canggih mende..ayat tonggang langgang..kekekeke..nak kasi interesting tu yg bertuka2 layout...;)