Borak...Borak....

Monday, February 23, 2009

Akhirnya...dapat gak aku singgah kat blog nie..dh lama sungguh rasanya aku x menulis..bukannya aku dh lupakan blog nie...cuma kesempatan waktu jer yang agak kurang mengizinkan..
Selalunyer memang aku ada jer menghadap PC..tapi aku dok wat kerja2 pengurusan..kekadang tue start kul 8.30 malam sampaila hubby aku tutup kedai baru la siap...hujung minggu jangan citer arr...sampai 'customer kecik' aku pun dah tau aku wat apa...hehehe....nie pun tadi ada pengumuman kene turun padang pi simpan khemah yang digunakan untuk family day last saturday...tapi so sorry...aku x dapat nak turun ler..meleleh hidung nie...
selsema aku agak teruk gak..dh 1 minggu dh..nasib baik g kelas tadi leh ngajor..kalo x kene tangguh lagik la kelas aku nie...haiiiyaa...bila mau ganti daaa...aku pun tarak tau maa..pe2pun aku kene make sure diorang semua abis silibus yang sepatutnya sebelum seat for Test 1 after activity week...
nie aku tengah usahakan mencari masa bersesuaian untuk replace class diorng nie..rasa bersalah menebal dalam diri aku nie..mana taknyer...berapa jam ntah aku dh hutang ngan diorang tue...aiiiiyyyyoooo...lagik orang mau kata PLV x sibuk...????!!!!!!

0 komen: