I Feel Good...

Tuesday, February 10, 2009

Hai again..miss so much to sent entry..erm...nak wat camne manyak keje maaa...blog still singgah but have no time to spent on sending any entry...biasa arr bile jadi SU nie memang manyak halnye..but aku puas..aku tau manyak orang selalu under estimate aku..diorg selalu ingat aku nie tak mampu nak settle keje2 berat...i meant tough job la..since bagi diorg aku nie nak salurkan idea pun belum tentu mampu...erm...xpela..selama nie aku just iya kan la anggapan diorg ..wat apa nak menunjuk x tentu pasai..aku lebey suke jadi seperti resmi padi...makin menunduk makin berisi..x perlu jadik manusia yang hebat untuk dapat pujian orang lain...yang penting apa yang kitey wat mendatangkan kepuasan kepada diri sendiri...cam aku selalu wat kat keje aku...kalo mengajo...aku must make sure aku puas hati ngan lecture aku..kalo aku sendiri rasa bebal..apatah lagik ngan students aku..tu prinsip aku..dan aku percaya sangat prinsip yang aku pegang nie banyak mendatangkan kebaikan kepada aku sendiri...InsyaAllah...

0 komen: