Thursday, February 26, 2009

lunch hour tadi seperti biasa aku turun ke tesco..g bli barang keperluan umah n kedai...erm..nampaknya xtvt nie dh jadik rutin weekly aku arr..baru 1/8 naik bukit..tetiba teringat nak bawak si mek iera tue sekali..cian gak kat dia..dh banyak kali dok bising nak g tesco..xpela buang minyak n masa patah semula g amik dia kat umah pengasuh... 
yang aku nak ceritakan bukan pasal tesco tue..tapi pasal seorang pakcik yang aku bertegur sapa kat kedai kek "King's Confectionery". ..he is a nice person..dok kalut2...yeelaa..waktu utk solat jumaat dh sampai..aku tertanya-tanya gak pe mende la orang tua nie nak bli..ooo..nak beli kek rupanya..aku tergerak ati nak menanya..utk sape kek tue..rupa2nya utk wife dia...erm..suprise sempena birthday...:)
untung wife dia...ngomel si cashier tu...kalo akak la mau kiamat dunia kot...hehehe...aku senyum jer la...:)

0 komen: