Alamak...

Tuesday, January 13, 2009

Erm..hajat hati nak cuci mata ngan templet baru kat laman nie..aku pun cari la website yg provide template for free..so aku dpt satu..tu pun melalui ani..punyala byk template..sampai aku rambang mata..x slh aku spent masa hampir 2 ari cari template yang bersesuian. most of my selection for sure template that provide dark / black color...tapi aku nyer rambang mata tau2 je aku pilih template yang nie...bila dh save aku pun bukak laman aku balik. erm...xla cantik mana pun...and yang paling aku regret semua setting yang aku ada dulu ilang...bosannye la....nak setting lain aku dh xde mood...erm xpela nanti2 aku try cari template yang bole penuhi akunye expectation...moral of what had happen...aku nie sebenarnya bkn orang yang suka too much accessories yang menyaratkan mata yang memandang....next time kalo aku tukar template mesti plain punye.........waaaaa....nyesal beb....

0 komen: