Rona Roni Makaroni...

Friday, January 9, 2009

Semalam mood aku agak baik...mgkn sebab badan x penat sgt...yee laa...siang tu dh MC...So lepas amik anak balik petang tue walaupun Zaiff agak kurang bekerjasama tapi aku bole handle situation....
Malam tue lepas mandi aku dpt spent masa yang berkualiti ngan anak2 aku...erm..sambil2 nonton citer Rona Roni Makaroni...FYI...aku nie jenis yg susah ckit nak layan citer melayu nie..tambah2 lagik kalo citer berepisod..tp entah nape citer nie memang aku tunggu...mgkn sebab plot citer yg agak ringan n enjoy untuk ditonton...yg bestnyer aku leh share citer nie ngan anak pompuan aku...walaupun anak aku nie baru jer 2thn 5bln tapi die cam faham jer citer tue...mgkn pemahaman dia pada mimik wajah pelakon-pelakon kot...gasakla...yg penting aku memang enjoy...
ckit2 dia gelak...erm...xpela...Zaiff perlukan attention aku skrg nie...nanti aku singgah lagik...cawwwwwwwwwwwww...........

0 komen: