First Day...

Sunday, January 4, 2009

Arini dengan rasminya kolej aku dibuka...maksudnye gamat balikla suasana kat kolej nie..aku akui kalo xde diorg nie wat suasana agak suram...lagik satu dengan lecturer2 pun mandom...aku xtau org lain tapi aku sendiri cam gitu..nak wat camne I luv teaching...alots...hahhaha...ye ker???tapi ati kecik aku ckp cam gitu la..sebab tu aku xde masalah sgt nak cooparate ngan students tue..alhamdulillah...
Tgh aku baru nak plan sarapan pagi tetiba je boss aku fon panggil dtg dewan...aku cam biasa arr..mana nak terus YESS BOSS!!!byk la kuarnye soalan dari aku..hahaha...aku nyer tanya mcam dia tu no body jer...cian gak..tapi apa bole wat...kalo aku terus yess boss aku takut gak org kata aku kipas boss...macam mana pun kalo permintaan tu berpada mesti aku patuhnye...demand jer...alamat sarapan aku pun macam lipas kudung la..xpela apa bole wat...
sampai dewan aku tengok sesak gak ngan pendaftaran students...ooo..tugas aku kene sampaikan result kat students...byk la komen kalo aku yg kasi...entahla aku xleh kompromi bab2 akademik nie...bkn apa pengalaman gak mengajar aku...ilmu nie ptg sgt...jgn main2...nanti sendiri gak yg rugi...percayala...
tau2 je tgk jam dh kul 12.30tgh ari...wah patutla penat siut...kering tekak lagik...ntah apala yg aku bebel kat students tue...tapi aku percaya semua tu ikhlas dri hati aku...
alamak xleh nak story lebey2 la...skrg dh 2.30ptg...ada meeting ngan Timbalan Pengarah...nak kasi amanat la tu utk sesi baru nie...rasa macam selalu sgt dengar dh...tapi dengar je la...tak rugi apa2 pun...
okla...i've to go now...see yaaa....

0 komen: