Sukenye ati haku...

Thursday, January 29, 2009

Erm...semalam entry aku citer camne peningnye aku pasal family day ofis yang di plan nak wat weekend nie...tapi hasil daripada perbincangan masa meeting semalam family tu xjadik..coz x cukup participants dari staff...alasan???macam2 la...tapi the most important feedback yang aku dgr kene bayar byk sgt...dengan kata lain baik g sendiri jer dgn cost yang mcm gitu...lagik pun pihak Carnival pun nak decision awal sebab dia ada tempahan dari pihak lain pada tarikh yang sama...so atas alasan2 tue maka dengan rasminya family day tu dibatalkan....waaaaaa....teriak gembira aku...hehehehe....lenyap segala kekusutan dan kegusaran yang menyenakkan kepala dan perut haku.....
pe2pun agenda itu akan digantikan dengan program lain...program apa???entry lain aku citer lagik...masa dh time...punch dh menjerit2 panggil nama haku...hehehehehehe....cawwwww....

0 komen: