Sedihnye aku...

Friday, January 16, 2009

Baru hari nie aku dapat lawat laman nie...semalam aku rasa aku xkan berpeluang lagik dh nak lawat laman nie...erm..panjang kalo aku nak explain kat cnie...tapi cukup aku katakan bahawa aku memang rasa sedey sgt kalo aku xdpt bukak laman yang aku cipta sendiri nie..sampai setiap kali aku bukak secara sengaja dan x sengaja blog orang, menitik air mata aku...
niat aku bukak blog nie coz aku nak cari port nak luahkan perasaan aku..of course perasaan itu lebih ke arah negatif...kalo happy nie xperlu cari...ada je dtg nak membantu...so aku jadik agak reluctant nak kasi org baca xtentu psl..yeelaaa...interpretasi org nie mcam2 bergantung kepada dari sudut mana mereka melihat..kalo +ve maka +ve lah ia...kalo -ve maka -vela ia...
tapi manusia nie kalo yg -ve lagik cepat mdh difahami...
ntah la aku xde mood nak borak pasal nie...esok2 arr...mgkn sekarang aku rasa agak bebal lagik pasal blog nie...

0 komen: