Sayang jugak yek...

Sunday, January 18, 2009

a few days before i've conflict with my hubby...just a small conflict but give a huge impact to both of us..but alhamdulillah...it just for a few hours only..but frankly speaking its was hurt...bukan aku jer yang sakitnye tapi hubby aku gak cam gitu..cian kami...biasalah org kata "sedangkan lidah lagikan tergigit inikan plak suami isteri..."
tu citer yang xbestnye la...tapi yang bestnye aku baru tau yang hubby aku nie jealous gak org nye...hahaha...yelaa...selama nie aku tengok dia selamba jer..xpernah pun tunjuk yang dia cemburu kat aku..bukan aku sengaja nak test dia..tapi masa aku jaga kaunter ada student lelaki datang berborak ngan aku...lama gak berboraknye...kalo dh cikgu ngan students citer mesti x lepas dari bab akademiknye...perasan yang hubby aku macam x senang...hehehe...jeles la tu...
sah malamnya dia ngaku dia jeles...aku suka dengar pengakuan jujurnye...hehehe...mana taknye...SAYANG GAK DIA KAT AKU............
LOVE U 2.....

0 komen: