Seminar???...Enjoy!!!

Tuesday, January 13, 2009

hahahaha...esok aku ada seminar kat mrsm kubang pasu...maknanya di sini aku xde kuliah dan aku g kuar...best gak...leh la reset ckit maklumat yang dh berkarat kat kepala nie especially screen saver aku yang ada background Balik Pulau...bosannye la...dulu masa husband aku x bukak kedai at least bila senak kepala leh la cari entertainment kat luar...sekarang susah ckit...nak wat camne kene la sacrified...kalo x...x mashuuuukkkk.....sape susah aku n keluarga aku jugak...
esok aku bertolak kul 7.30pg...g ngan member keje..semua pompuan...okla tu...hehehehe....(gelak jahat ckit)...jahat ker????pe2pun mesti dgn pengetahuan husband aku...husband aku dh janji nak antar anak2 g umah ngasuh ngan aku2 sekali kat tempat berkumpul.agak lama gak la dia x antar aku g keje pagi2..kdg2 tu bosan gak nak drive sendiri..tapi pe bole wat..nanti payah la plak nak gerak...patah kaki aku...
tapi kalo kuar esok ada anak2 ngan husband lagik best kan...bila la plak aku nak g bercuti ngan diorg semua????....sabola ati...nanti2 kot...

0 komen: