Mendung Langitku...

Friday, January 2, 2009

Erm...arini kat luar sana agak mendung...suhu pun agak sejuk!!!Suasana begini menyebabkan diriku agak mandom dan mataku agak berat.Macam ada batu je yg tengah hanging kat kelopak mata nie...yg bole mendorong aku utk terlelap...kelihatan suamiku yang agak hensem sedang tekun melakukan kerjanya...bertuah aku dapat suami yang ensem dan rajin..(nie ayat husband aku sendiri..kwang..kwang..kwang...xle delete nt kecik ati...)
aku sendiri skrg kat kedai tenet husband aku...kalo ikutkan ati malas nak pi. ingat nak dok umah je..merehatkan badan. sambil2 mengemas umah...tapi aku takleh tolak permintaan ira..kalo tidak diturutkan mau bising satu perumahan.mcam semalam dia punye bising nak g kedai sampai aku terpaksa singgah...
aku xde story arini...tgk la kalo ada citer menarik aku singgah lagik kat laman nie...kalo x esok esok je la...
waaaaa....nak tidooooooo.....ngantuk.......................

0 komen: