Family Day...Bosannyer...

Tuesday, January 27, 2009

Alamak...hujung minggu nie aku WAJIB attend family day laaaa...kenapa bole jadik WAJIB???!!!sebab aku Setiausaha badan yang anjurkan aktiviti nie...macam mana aku jadik SU???!!!!adala minah yang pepandai submit nama aku ke atas sebab nak replace dia yang bertukar ke KKTM lain...eeee..minah nie memang suke betui la berlagak boss...(nak wat camne dh memang boss kasi dia title "best assistant of the year" pun..agakye dia punyer HP aircond tinggi kot...aku nak beli kipas pun x berdaya...heheheh...) ngumpat la puulookkkk......
malaihnye la nak layan mende-mende cam gini..bukan aku anti-social tapi keadaan agak kurang mengizinkan..since zaiff kecik sgt nak aku angkut kemana-mana..dia mesti x selesa nyer...tambahan plak tempat yang nak g memang x sesuai untuk dia..Carnival Theme Park...x sesuai langsung untuk baby 5 bln..dh sure panas nyer..nak tinggal umah maksue???segan la plak..mak bapak happening kat luar anak kecik tinggal ngan orang...tapi aku ada option lain ker????eeee...payahnyer la...
zahirah bole tahan lagik la...aku sure dia mesti enjoy giler punye...dh la dia suke giler ngan kolam nie..kalo balik umah toki' mesti dia lead bab mandi manda nie...aku memang teringin sgt nak bawak iera kat tempat2 cam gini..since aku ngandung zaiff lagik dh..tapi bile perut dh beso hubby aku mesti x setuju punyer...so tangguh la...dapat peluang nie masa plak x sesuai...
aaaiiiiiyyooooo...camne nak wat nie... pening oooooo.....rasa nak pi klon kan badan nie jer..
tadi hubby aku kata dia cam malas nak g jer...so aku apa citer...xnak la g sorang2...x syoknyer la...nk cari alasan aku terikat ngan kejer plak...FYI..aku x pernah sekali pun ikut aktiviti hari keluarga yang dianjurkan oleh kolej...kali nie nak x nak aku terpaksa attend coz tanggungjawab...pe2pun sekarang nie aku harap sgt2 hubby aku leh g..at least aku leh cabut awal ckit...bole bagik alasan anak kecik aku x bole cooparate ngan pengasuh ker....pengasuh ada hal ker....iera xle kompromi dah ker...or ada masalah kat kedai ker..so bole balik ad-hoc...amacam???brilliant x????agak nyer la...kalo hubby kesayangan aku baca entry nie aku harap sgt dia bole ikut aku g...please.....tahap merayu nie..happening aku xleh janjila..tapi aku janji aku akan spent masa ngan iera n abah punyer...ok x????

0 komen: