Sweet Saturday...

Saturday, January 10, 2009

Seperti ujung2 minggu yang lain...cam biasa aku abiskan half day aku kat kedai tenet aku...minggu nie ramai yang 'berkampung' di sana...since ani pun dh sihat dan ieyma cuti ujung minggu diorg menggamatkan lagik kedai tenet aku..
Xtvt aku arini cam biasa arr..bukak blog...layan games...kira income yg masuk..kalo dari kiraan sampai petang nie..coooool...sambil2 dengar lagu tema 2 citer episod yang aku tengah layan skrg nie...Rona-Roni Makaroni & Mertua Vs Menantu..nak chat aku malas...kalo aku masuk laman chatters pun aku suka layan international chatterz...kalo ikutkan aku malas nak chat..tapi tujuan aku chat nie semata2 nak establish akunyer BI...walau aku tau BI yang aku guna memang kampung abis arr...tapi okla..as long as diorg faham...FYI..aku chat mesti dgn kebenaran husband aku...hehehehe...yeeelaaa..nanti aku takut gak dia kata aku ada niat lain plak...
anak2 aku arini undercontrol..since ani n ieyma ada nak tlg handle sekali...Frankly speaking...adanye diorg nie aku rasa rileks ckit...yelah...diorg leh tolong kat mana yg patut...time kasih kat adik2 aku..hehehehe...tinggal 2 org nie jelaa..yang lain dh ada haluan masing2...dh susah nak sekepala...
Aku ada masalah ckit depan PC..aku bkn PC maniac..aku rasa aku leh bertahan depan PC nie pun kalo aku ada clear objectives...kalo xde...1/2 hour pun payah...paling lama aku pernah mengadap PC masa aku wat TESIS aku...hehehhe...rekod aku rasa...sampai PC aku hang...aku bab menulis nie ok gak...tapi kene ada mood...mood baik byk la idea aku..kalo mood x baik...nak kuar 1 ayat pun payah...sejak ada blog sendiri nie aku ok gak menulis...kdg tu aku leh siap citer dlm 10mins je...tengok la...
ok la...nanti aku mai sini lagik..wat masa skrg nie aku tgh usahakan citer tentang anak2 aku...nanti dh siap aku publish...
seee yaaaaa......

0 komen: