Tag....!!!!!!!Jawab je la....

Thursday, January 29, 2009

What is your name?
Nuryusliha Hamzah...org panggil..kak adik, yus, miss yus, sliha...special...ibu (anak panggil) ayg...(hubby aku panggil)
How old are you?
20 Oktober nih cukup la haku umo 28 tahun...masih mengekalkan pangkal 2..tp jgn sesekali terbalikkannyer....!!!
What are the 3 electronics you can’t live without?
komputer...xde x siap keje la...., kereta...patah kaki gue tanpenya...dan handset....keperluan tue...
Are you amazing?
X survey lagik...tapi kalo difikirkan balik agak amazing jugak la...on byk part...cuma tak selalu nak tonggolkan...tapi for those yang perhati betui2 nampak kot...hehehe...perasan sungguh la...sesekali ber'perasan' tue penting utk kepentingan diri jugak....betui x????
What is the brand of the phone you are using?Samsung la...model x ingat nanti nak check ngan hubby aku...
What color is your phone?Chrome ada...itam pun ada...(cam hubby aku nyer...tapi skrg akunyer lagik cantik daripada dia..hehehe....)
Have you slept in school before?
Rasa mcm pernah...bila dh ngantuk sgt...paling aku x leh lupa masa aku form 4...aku siap mintak permission nak g tido kat sick-bay...penat weh...rasa sebab lepas join xtvt PRS...kat luar...x cukup rest...nasib ustazah aku baik...dia kasi aku tido...hehehe...time kasih ustazah...
How long are you online in a day?
depends pada keperluan....kalo kat ofis during ofis hours la...kalo g kedai tenet...kalo x main game aku online la....
How would you describe yourself?
Aku xtau la...tapi most of situation aku nie jenis yang ber'tendency' senang tolerate with others person...sifat nie gak yang wat hubby aku suka kot...sebab dia albarani...since kalo aku x tolerate sure most of the time kami perang counter strike...hehehe...tapi aku senang ngan sifat nie...walau kekadang memangla renyang ckit..sebab memang kene mengalah dulu...but sooner or later aku mesti menang nyer....BERBALOI kan???? (khas utk hubby aku...)
What’s your favourite topic to talk about?
Kalo dh ada anak of coz la pasal anak...yang lain berkisar tentang keje ngan isu semasa...(internal issue)...politik n ekonomi...pun ok jugak...tapi focusing on family la...kalo bab politik semasa aku blum lagik arr...kalo aku serius aku kene register kat Puteri UMNO...hubby aku x kasi la...
Which teacher do you like?Kat skolah rendah...Zainal (lembut tapi tegas)...sekolah menengah kebangsaan...xde kot...selalu wat hal sendiri...mrsmbp...Cikgu Halimahtun...(dedikasi dia...)...masa matrik...xde jugak...UKM...Dr. Norhamidi...n Dr. Azmi Hassan...(otaiiii tue....n very nice...susah nak jumpa lecturer yang betui2 mengajar kat u...diorg nie je la yang lain tu...sembang2 jer...yang syok utk rekod aku berjaya pecahkan rekod suruh lecturer tue belanja makan...twice time tue....hehehe...time kasih Dr. Azmi Hassan...Luv to hear wording "the" dari dia...sampai skrg aku sendiri dh terikut2...hehehe....) n cikgu sepanjang hayat aku....ayah aku la....kalo xde dia sure aku x pandai nak hidup skrg.....!!!
Who do you think is the most handsomest in your class?
Ntah la...aku bukan jenis suke usha org cam gitu...sebab handsome is subjektif...kalo harapkan muka handsome tapi perangai mak oiii macam hape....baik toksah...tapi bagi aku lelaki yang handsome kene jadi lelaki sejati....seingat aku x pernah aku betui2 terkedu atas sebab ke'handsoman' nie...
Who are you currently aiming on?
Siapa....so far xde...tapi kalo apa aku ada....aku tengah target nak bli umah pulak...bila aku x tau..tapi in future insyaAllah....akan ada at least sebuah...tempat berteduh...esp masa tua...x nak menyusahkan anak2 nanti bile tua...ye la...anak ramai pun belum tentu bole jaga kita seorang...
Do you know a lot of your siblings’ secret?
Banyak sangat.....x terhitung dah...malaih nak amik port jer....
How do you rate your siblings?
Atas2 aku malaih nak sentuh...bawah2 aku tidak termasuk yang dh kawin...ada 3 je la ...Azhar..Ani..Ieyma...Erm...bole la bawak ke tengah n ke tepi...hopefully sampai bebila cam gini....
Do you judge people?
Ada ke org yang x pernah judge other people...cuma kaedah judging yang macam mana akan classify all those things become positively or negatively...biasanye aku x suka judge people based on apa yang org lain kata pasal dia...aku suka judge based on aku punye pandangan sendiri....sebab aku je tahu kriteria aku...yeee x???
Do you run?
physical run or other side run...kalo physical..masa aku netball player dulu hari2 kene run la...5X pusing padang mrsmbp..lelah beb...since dh wat ari2 aku ok la...stamina agak tinggi la...sekarang nie usah ditanya la... nak lari anak pun mengah...kalo mentally run...pernah la sesekali sekala...esp bila mental dh kene torture teruk..paling aku xleh lupa aku lari masa hari raya haji 2002 kat UKM....sian aku...x balik kg sebab nak lari dari masalah...
Are you lazy to tag people?
yupppp!!!!!
Who was the last person you spoke on the phone?
Tadi dgn orang BPLK..namanya Ija...person in-charge utk urusan PTB...waaaaa....cepat la selesaikan masalah no pencen aku....aku nak guna duit nie...sengket nie maa......dan panggilan dia sgt2la aku nantikan petang nie......iskh...iskh....
What is 2 + 2?4...apa punyer soklan nie...ada jawapan lain ker dari jawapan nie.....
Who is your idol?
Nuryusliha Hamzah.......Diri aku sendiri arr......aku punyer suke la..ada sesape nak questions????
Are you a monster?
Normally.....nop!!!but don't ever ask...kot2 nanti langsung xnak tengok aku dh....hahahhaha
Do you play with Barbie dolls?Hah...???...untuk Ella ngan Ezza pun abah tak beli dulu...inikan untuk nyah...hehe...
What was the last movie you watched?
Sama la jawapan ngan hubby aku....sebab setiap kali aku g tgk wayang mesti ngan dia nyer...
What do you think of your English?
bole la...nak kata expert tu xle...tapi since all the subjects that heve to teach in English...so by time my english is continously improve...hehehe....
What do you think about your Bahasa Malaysia?
A+.....dulu la...skrg tinggal B+ kot....sebab dh byk mende tak upgrade...jgn anggap Bahasa Melayu tu mudah...yek....
Who do you hate?
Byk kalo aku nak list out kat cni...paling penting org yang tidak menepati kriteria penerimaan aku...macam2 la...aku pun bukannya expect tinggi pun...kalo level terendah pun x tercapai memang org tue worst gile la...antaranya...
perengus: aku x pandai nak merengus selalu...kalo dh provok x jamin..
hipokrit: bahaya org2 nie sebab selalu tikam dari belakang...depan baik sampai tahap dewa...belakang macam2 yang dia buat...confius aku...sebab dalam idup aku seringkali aku ter'jumpa' secara langsung dan x langsung ngan org2 cam gini...soalan aku...what is ur point???? xsuke aku x payah berlagak baik...bukan ada paksaan dalam menerima aku disekeliling korang semua...since aku lebey rela hidup ngan dunia aku daripada berada dikalangan korang semua...
byk lagik la...nanti2 aku list out lagik...
Do you love yourself?Kena ada rasa cinta kat diri kita...baru la ada cinta yang mendatangi kita....betuii tak!!!!(sama jwpn ngan hubby aku...)
Blurt out 5 random words:Zaidi, Yusliha, Zahirah, Zaiff....bahagia....

0 komen: