MC Akhirnya...

Wednesday, January 7, 2009

Semalam aku xsempat nak singgah laman nie..bkn xde plan nak singgah tapi xde kesempatan..pagi sibuk ngan kelas n preparation dokumen utk submit next week..ptg baru teringat nk singgah la..tapi ntah camne diorg antar desktop plak...nak kene setting la apa la...lama la plak technician tu wat keje...nak marah xleh..aku gak yg apply pc tu...tunggu je la...
citer pasal pc tu ntah berapa lama aku tunggu baru dpt...dari awal keje sampai skrg nie dh 3 thn 9bln baru merasa dpt pc kat partition..selalunya kene guna laptop sndiri..paling aku x leh tunggu bila laptop aku dh worst gile ngan virus tue yang aku amik inisiatif utk ligan org atasan aku...drpd Ketua Jabatan sampai Timb Pengarah ngan PPTK pun aku ligan...
At last dapat gak..tempiasnye kat org2 baru..reg baru 2-3 ari terus ada pc sendiri...member aku tunggu sampai 4 thn baru dapat...paling pelik staff kat admin tu dgn jawatan N17 pun bole ada pc sendiri...baru plak tu...kami...Pegawai Latihan Vokasional...J41..terhegeh-hegeh kene mintak...tu pun status 'pinjaman sementara'...ada ka patut...xtau mana silapnye...tp malas aku nak persoal...gasak la korang...janji dh ada pc kat partition aku...
tapi sebagai menghargai jasa baik ketua2 aku...lepas aku terima pc tu aku call n ucap tima kasih...bkn apa tone down balik...coz masa aku dok mintak tu ntah camne aku ckp kasar gak...apa nak wat kalo x...x jln...
erm...tutup la story pasal pc nie...
aku citer pasal arini plak...aku MC arini...hehehe...fizikal x la sakit sgt...otak aku yg sakit...serabut arrr...aku rasa dh sampai limit...sampai semalam aku ckp ngan boss aku nak cuti..aku letih...dia macam reluctant nak bg...tapi malam tadi zaiff wat hal...kul 4.30pg baru nak lena...bangun kepala agak sakit...tue pun tgk jam dh kul 8.00...memang sah x g keje nyer...terus kepala menerewang cari jln camne nak adjust...tapi kepala yg sakit perlu dapat ubat...so g klinik arr...amik MC...so pe2pun tima kasih kat zaiff....kasi ibu MC arini....hehehe....
okla...skrg nak realease ckit...nak main game...nanti singgah lagik...cawwwwwwwwwww

0 komen: