Laporan Seminar...

Wednesday, January 14, 2009

hi...aku baru je balik dari seminar kat mrsm kubang pasu yang aku citer semalam...penatnyer la...aku ingat dekat tapi jauh la plak..tapi okla...aku pun nie la first time g seminar berkaitan ngan promoion barang2 teknikal...sebelum nie mana pernah..yeelaa..sapela aku...kadang2 orang x nampak pun aku nie...

hehehe...tapi on one part ok gak...x penat badan beb....

ada beberapa barang yang wat aku tertarik...

first...visualizer..konsep dia seperti ohp..tapi specialnye dia coz eventhough letak bahan pejal..dia masih berkeupayaan untuk memantulkan imej pada screen...dan siap zoom and capture imej lagik...konsep system dia macam kamera + ohp...very nice..kalo letak mende tu kat bilik mesyuarat mesti gempak...harga agak affordable...RM4500.00 shj...

second...white board...nama penuh dia aku x ingat...tapi xpe aku bole rujuk pemplet je nanti..advantagenye w/b nie coz dia touch screen...canggih gak aku tengok..optional kalo nak guna pen atau tidak..coz dengan jari pun masih bole menulis...konsep dia aku tgk cam konsep magnetic board yang selalu bdk2 main tu..kalo nak jimat masa memadam memang mudah menggunakn mende nie..dan sgt bersih...dri physical look memang modern la...nampak canggihnya..and for sure its give highly expectation for those yang guna...

third...PA System...which its wireless...and more important it no need more than 1 person to handle the sound in 1 running function...nice haaa...portable of course...

aku rasa that all the things yg wat aku impress semalam...kalo aku antar citer conclusion nie kat che azurin agak2 dia accept tak???banyak la...hehehe....

0 komen: