Lawak giler...

Saturday, January 31, 2009

Siapa pernah bukak facebook aku??especially dalam 2 minggu lepas...kah kah kah...member aku wat lawak pulak dah...aku memang dh lama jugak x bukak facebook aku..mungkin xde reason nak bukak dan mungkin jugak sebab aku dh focus pada blog nie..
dalam 3 ari lepas ofismate aku tegur bile tengok aku tgh dok rancak taip post baru...nak antar ke blog la tue..ntah camne ntah dia kasi tau yang dia dh tengok gambar masa muda aku...first time dengar blurr gak aku...yeelahh..seingat aku la aku nie bukan jenis suka sgt berfotografi nie..kalo aku kira2 semula x sampai 50 pieces pun gambar yang aku ada dari aku kecik sampai la sebelum aku engaged...x pandai post sebenarnya..dan gambar aku memang x menarik utk diabadikan...ker memang aku yang x menarik???..samalah tue...huk huk huk...
dalam aku blurr2 tue cepat jugak la mulut nie bertindak menanyakan kat mana sumber yang dia dpt access gambar aku...rupa2nye kat facebook...la..sape plak yang pi upload kat facebook nie..gambar mana plak ntah aku sendiri pun x tau...lagik yang membuat aku terlopong bila ofismate aku tue kata dia access dari facebook boss aku...en. saidi...aaaaiiiiiyyyoooo...!!!!patutla dia tau aku ex student mrsmbp...sampai masuk meeting berkat la..so terjawabla pertanyaan aku...nape tetiba boss aku sentuh hal aku ex-studets mrsmbp...
mesti terbahak-bahak diorang gelakkan aku..kalo dilayan mesti tahap guling atas lantai...nape diorang gelakkan aku???sebab gambar yang di"upload" tue memang kelakar giler..kalo x caya tengok la sendiri..mesti korang gelak tahap guling tengah padang punyer!!!! berbeza sungguh la dengan aku yang sedia ada sekarang..nanti aku nak tanya pendapat hubby aku...agak2nyer kalo la dia jumpa aku dulu2 dia nak ke kat haku haaa???jawab ye bah..soklan maut nie...

2 komen:

Zaidi Azraf Bin Hj Zainal Azmi said...

masa tu takla..sebab tgh skolah lagik...mana boleh...nanti kena sebat tau...hehehe

Zaiffrazlia's Mom said...

yeee keee???...tapi bukan ke abah dah start ada marka darjah enam ke???hehehe...