Pening Kepala Ku...

Monday, January 5, 2009

Pening...????
mana tak peningnye...banyak mende aku kene fikir serentak..Rasa nak pecah kepala ku...tapi apa bole buat dh nasib badan...
Semalam lepas balik keje ingatkan bole restkan kepala...memang la xde byk keje lagik kat ofis tapi byk dh amanat2 yang telah disampaikan dalam kepala nie yang tentunya menuntut seribu pengorbanan...sedang kepala ku dok pening merangka2 apa nak buat byk la plak mende2 luar yang menyenakkan lagik kepala aku...diorg ingat kepala aku nie besar tong drum apa...semua nak tolak kat aku suruh pikir...apa arrr...
mende x susah mana tapi memang mende susah2 nie tolak je kat aku...kalo mende2 seronok kat diorg...dapat untung kat diorg...yg aku plak macam lembu cucuk hidung...ikut je...napa yek???kene mandrem per???
bkn sebab mandrem...tapi sebab aku faham tanggungjawab...kdg2 aku terfikir nape org lain xleh fikir cam aku fikir...jaga kepentingan diri kot...
ahhhhh....bosannye la aku org cam gini...tapi idup aku nie...dari dulu sampai skrg memang xpernah lari dari org2 cam gini...selagi aku bole tahan...aku tahan...kalo dh x tahan jgn tanya nape aku berubah...perubahan aku pun sebab korang semua....gasak la....

0 komen: