Syukur..

Thursday, January 1, 2009

Arini aku bersyukur sgt coz adik lelaki aku yg accident dh bole discaj dr spital..bukan sekadar itu je tapi ada story ckit tadi..aku pi bank nak bank in kan duit kedai tenet cafe aku..g ngan husband aku..
masa aku wat urusan kaunter husband aku tolong pegangkan purse...ntah camne selesai je terus kami kuar dan balik ke kedai..nasib aku cepat tanya husband aku tentang purse aku..haaa..terperanjat kami dibuatnye...mana taknye...tertinggal kat seat kat bank..
ya Allah berderau rasa darah...tapi aku betui2 tawakal...kalo masih rezeki aku memang tak de sape dapat menidakkannya...
sampai bank alhamdulillah...masih di sana purse aku...tarik nafas panjang aku dibuatnye...
nak kata ada byk duit tu takla...tapi dlm tu ada duit utk byr sewa umah...dan semua dokumen penting aku...
erm...nasib husband aku yg pegang dan yang wat tertinggal...kalo aku????mau masak dibuatnye...mau kene leter sampai 1 minggu kot...hehehe...pe2pun aku syukur...

0 komen: